17296
Kvaliteetne sünteetiline hüdrovedelik, mis on välja töötatud Volkswageni, Mercedese ja Chrysleri sõidukite kaasaegsete roolivõimendi ja hüdrauliliste sidurisüsteemide jaoks. Välja töötatud kontserni DAIMLER nõuetest lähtuvalt
Toote omadused:
- Madal hangumispunkt (-40 °C ja alla selle). Seda saab kasutada aastaringselt ja kõigis kliimavööndites, sealhulgas eriti külmadel talvedel, säilitades samal ajal suurepärased käivitusomadused ja kuumuse (töötemperatuuri ülemine piir + 100 ° C);
- Stabiilne ja kõrge viskoossusindeks. Säilitab stabiilse viskoossuse ja voolavuse isegi madalatel temperatuuridel;
- Optimaalne hõõrdetegur;
- Paremad ekstreemse surve omadused;
- Ühilduvus igat tüüpi voolikute ja tihenditega hoiab ära lekked;
- Suurepärane nihkestabiilsus, et vältida viskoossuse muutumist suurel koormusel;
- Väga kõrge keemiline, termiline ja antioksüdantne stabiilsus tagab pikema kasutusea. On suurenenud vastupidavus vahule;
- Suurepärased määrimis- ja demulgeerivad omadused;
- Suurepärane kaitse korrosiooni ja kulumise eest;
- Vähendab pumba müra ning tagab sujuva juhtimise ja sõidumugavuse.
Mõeldud Volkswageni, Mercedese ja Chrysleri jt roolivõimendi ja hüdrosiduri ajamite jaoks, mille puhul autotootjad näevad ette MB 236.3 standardi vedelike kasutamise.
Järgige kasutusjuhendis toodud tootja juhiseid!
Värvus: kollakaspruun
ZF TE-ML 11
ZF TE-ML 14A
ZF TE-ML 17C
Maht: 450 ml