SCT - MANNOL
Iga ilmaga kaasaegne sünteetiline mootoriõli raskeveokite ja kiirete diiselmootoritele turbolaaduriga ja ilma, mis töötab rasketes tingimustes. Õli on edukalt läbinud maantee- ja laborikatsed Mercedes-Benzi, MANi ja MTU keskustes ning omab nende kirjalikku kinnitust.
Toote omadused:
- Kõrgeima kvaliteediga sünteetiline alus, millel on ideaalne viskoossus laias temperatuurivahemikus, pakub ületamatuid hõõrde-, kulumis- ja hõõrdumisvastaseid omadusi, mis pikendavad märkimisväärselt seadmete eluiga kõigis, isegi kõige ekstreemsemates töörežiimides. lai valik ümbritseva õhu temperatuure ja võimaldab oluliselt säästa kütust;
- Stabiilne sünteetiline alus koos looduslike antioksüdantidega tagab õlile suurema termilise oksüdatiivse stabiilsuse, mis koos suurepäraste detergent-dispergeerivate omadustega (TBN> 12,5) ja madala tuhasisaldusega vähendab tõhusalt katlakivi ja laki teket, hoiab ära sadestumise igat liiki ja hooldab mootori osi, eriti silindri-kolvi gruppi, erakordselt puhtana kogu hoolduse vahelise vahetuse vahel;
- Ainulaadne koostis tagab õli vananemiskindluse ning tänu vähendatud aurustumisele ja kõrgele leekpunktile vähendab õli katlakivi "jäätmeid", mis võimaldab seda kasutada mootorites, mille tööiga on vähemalt 500 tundi ja tavapärastes mootorites. mootorid;
- Tänu optimaalse viskoossusega sünteetilisele alusele on sellel suurepärased omadused madalatel temperatuuridel, sealhulgas madal hangumispunkt, hea õli pumbatavus ja mootorikomponentide väntatavus madalatel temperatuuridel, lihtne "külmkäivitus" (kuni
-30 ºC) ja väiksem käivituskulumine;
- Ühildub EGR ja SCR süsteemidega, ei sobi diisli tahkete osakeste filtritega (DPF) varustatud süsteemidele;
- Kaitseb tõhusalt mootori osi igat tüüpi korrosiooni eest;
- Madalam vahu moodustumine;
- Tegeleb tõhusalt nihkepinge suurenemisega töötamisel, mis on põhjustatud tahma hajumisest tingitud kõrgenenud viskoossusest;
- Võib kasutada koos vähese väävlisisaldusega.
Mõeldud igat tüüpi rasketele diiselmootoritele (kaugveokid, bussid jne), maastikutehnikale (ehitus, kaevandus, põllumajandus) ja Euroopa, Ameerika ja Aasia tootjate eriseadmetele, mis vastavad Euro I, II nõuetele. , III, IV, V, kus nõutakse CI-4 või madalamat jõudlust.
Saab kasutada bensiinimootorites, kus nõutakse API SL-i või madalamat jõudlust.