9030
Uuenduslik mitmeastmeline poolsünteetiline (estrid + HC-sünteesid) mootoriõli kaasaegsetele raskeveokite ja kõrgetel pööretel turbo- ja turboülelaaduriga diiselmootoritele, mis töötavad rasketes tingimustes. Õli vastab GLOBAL-DHD-1 globaalsele spetsifikatsioonile, mis vastab kõigile Euroopa, Ameerika ja Jaapani raskete diiselmootorite tootjate nõuetele, mis on toodetud alates 1998. aastast, töötades rasketes tingimustes, pikema läbisõiduga õlivahetuste vahel ja mis vastavad kehtivatele sisustandarditele. mürgiste ainete heitgaasides ja paigaldatud raskeveokitele (üle 3,9 tonni).
Toote omadused:
- Esterkomponendid kombineerituna kõrgeima kvaliteediga poolsünteetilise alusega, mis vastab GLOBAL DHD-1 nõuetele ja millel on optimaalne viskoossus laias temperatuurivahemikus, tagavad suurepärased hõõrde-, kulumis- ja äärmuslikud surveomadused, mis oluliselt pikendab seadmete eluiga kõigis, isegi kõige ekstreemsemates töörežiimides laias ümbritseva keskkonna temperatuurivahemikus ja võimaldab oluliselt säästa kütust;
- Esterkomponendid kombineerituna looduslike antioksüdantidega annavad õlile suurema termilise ja oksüdatiivse stabiilsuse, mis koos suurepäraste pesu- ja dispergeerivate omadustega (TBN> 10) ning madala tuhasisaldusega vähendab tõhusalt süsiniku ja laki moodustumist, takistab igat tüüpi hapete teket. ladestab ja hoiab mootoriosad erakordselt puhtad kogu vahetustevahelise intervalli jooksul;
- Unikaalne estreid sisaldav koostis tagab õlile vastupidavuse vananemisele ning vähendab lenduvuse ja kõrgendatud leekpunkti tõttu õlikulu "jäätmeteks", mis võimaldab seda kasutada pikendatud õlivahetusintervalliga mootorites (Pikk elu) ja tavapärased;
- Tänu estrit sisaldavale ja optimaalse viskoossusega alusele on sellel suurepärased omadused madalatel temperatuuridel, sealhulgas madal hangumispunkt, mis tagab suurepärase õlipumbatavuse ja mootorikomponentide väntatavuse madalatel temperatuuridel, kerge "külmkäivituse" (kuni -30ºC). ) ja vähenenud käivituskulumine;
- Ühildub heitgaasi järelpõleti (EGR) süsteemidega. Vähendab tahma teket;
- Kaitseb tõhusalt mootori osi igat tüüpi korrosiooni eest;
- on alandatud vahutavus;
- Võitleb tõhusalt nihkejõu suurenemisega töö ajal, mis on põhjustatud tahma hajumisest tingitud viskoossuse suurenemisest;
- Võib kasutada kõrge väävlisisaldusega kütustel töötamisel.
Mõeldud igat tüüpi raskeveokite diiselmootoritele maanteel (veoautod, bussid jne), maastikul (ehitus, kaevandus, põllumajandus) ja Euroopa, Ameerika ja Aasia tootjate eriseadmete jaoks, mis vastavad Euro I, II nõuetele. , III, IV, kus nõutav jõudlustase CI-4 või madalam.
Võib kasutada bensiinimootorites, kus nõutakse API SL-i või madalamat jõudlust.
SPECIFICATIONS
SAE 10W-40
API CI-4 Plus
API CI-4/CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
RECOMMENDATION
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-1-a
CUMMINS CES 20076