SCT - MANNOL
Iga ilmaga sünteetiline mootoriõli raskeveokite ja kiirete diiselmootoritele turbolaaduriga ja ilma, mis töötab rasketes tingimustes. Õli on edukalt läbinud maantee- ja laborikatsed VOLVO, MACK ja RENAULT keskustes ning omab nende kirjalikke kinnitusi.
Toote omadused:
- Uuenduslik lisandite pakett koos kõrgeima kvaliteediga sünteetilise alusega, millel on optimaalne viskoossus laias temperatuurivahemikus, tagab suurepärased hõõrde-, kulumis- ja hõõrdumisvastased omadused, mis pikendab oluliselt seadmete eluiga kõigis, isegi kõige ekstreemsemad töörežiimid mitmesugustes ümbritseva õhu temperatuuride vahemikus ja säästavad märkimisväärselt kütust;
- Fenool- ja amiinantioksüdandid kombineerituna sünteetilise alusega tagavad õlile suurema termilise oksüdatiivse stabiilsuse, mis koos suurepäraste detergent-dispergeerivate omaduste ja madala tuhasisaldusega vähendab tõhusalt katlakivi ja laki moodustumist, hoiab ära igasugused ladestised ja hooldab mootorit. osad täiesti puhtas seisukorras kogu vahetuste vahelise aja jooksul;
- Unikaalne sünteetiline koostis tagab õli suurema vastupidavuse vananemisele ning tänu vähenenud aurustumisele ja kõrgele leekpunktile vähendab õli katlakivi "jäätmeid", mis võimaldab seda kasutada pika intervalliga mootorites ja tavalistes mootorites;
- Tänu sünteetilisele alusele on optimaalsel viskoossusel suurepärased omadused madalatel temperatuuridel, sealhulgas madal hangumispunkt, hea õli pumbatavus ja mootorikomponentide väntatavus madalatel temperatuuridel, lihtne "külmkäivitus" (kuni -30 ºC) ja vähenenud käivituskulumine;
- Ühildub kõigi heitgaaside järeltöötlussüsteemidega: - DPF, TWC, EGR ja SCR tänu Low SAPS tehnoloogia kasutamisele;
- Kaitseb tõhusalt mootori osi igat tüüpi korrosiooni eest;
- Madalam vahu moodustumine;
- Tegeleb tõhusalt nihkepinge suurenemisega töötamisel, mis on põhjustatud tahma hajumisest tingitud kõrgenenud viskoossusest;
Sobib mootoritele, mis töötavad maagaasil (LNG) ja naftagaasil (LPG).
Mõeldud igat tüüpi raskeveokite diiselmootoritele (kaugveokid, bussid jne), maastikutehnikale (ehitus, kaevandus, põllumajandus) ja Euroopa, Ameerika ja Aasia tootjate eriseadmetele, mis vastavad Euro I – V nõuetele. kus nõutakse CK-4 või madalamat jõudlust.
Võib kasutada bensiinimootorites, kus nõutakse API SN-i või madalamat jõudlust.